wtorek, 2 czerwca 2015

Panda znalazła siekierę...

...i starała się odciąć niektóre gałęzie ze swojego drzewa. Jedne poszły szybko, inne jednak nie chciały dać za wygraną. Jednak trzeba było je odciąć, gdyż tylko zarażały biedne pandowe drzewo. 
"No nic, trzeba użyć innych środków" - pomyślała Panda i poszła poszukać piły elektrycznej.


Podobno ważne jest, by zdać sobie sprawę, gdy ktoś lub coś, ma na ciebie toksyczny wpływ. Albo inaczej, sprawia, że sama nie potrafisz się docenić, że czujesz się jakby nic nie było w stanie ci się udać. I potrzebujesz wtedy kogoś, kto podniesie cię na duchu. Oczekujesz tego od przyjaciół. Bo kim jest przyjaciel? To osoba, która cię zna, zna cię na tyle, że wyczuwa kiedy cię "pogłaskać po główce", a kiedy "kopnąć w zadek". Przyjaciel nie powinien cię tylko kopać, chociaż czasem mi się zdaje, że są ludzie, którzy uważają, że jako przyjaciele mają prawo mówić ci dobitną prawdę, prawdę, którą oni sami uważają za pomocną, a która tak naprawdę tylko cię dobija, bo przecież "przyjaciel wie lepiej". To nie jest przyjaźń. Przyjaciel wie, kiedy się zamknąć i po prostu cię przytulić. 
W sumie nie miałam pisać o przyjaźni. Niestety jednak, jedną taką gałęzią, którą musiałam uciąć był ktoś, kogo kiedyś za przyjaciela uważałam. I chociaż wiem, że wina leży tutaj po obu stronach, to musiałam to zrobić. Może kiedyś będziemy jeszcze miały szansę porozmawiać, ale w aktualnej chwili nie widzę takiej możliwości. Mam tylko nadzieję, że wyjdzie jej to na dobre, tak jak mi. Tak, tak wiem, smęcę prywatę, ale cóż, w końcu to mój blog :P 

Niedawno oglądałam wywiad z Tomem Hiddlestonem *chwila na krzyki* i padły tam pewne słowa, który dały mi do myślenia:
Każdy ma dwa życia. Drugie życie zaczyna się, gdy uświadomisz sobie, że masz tylko jedno.
Nie pamiętam skąd on je wziął, ale zapały mi w tej mojej pandowej łepetynce. Bo widzicie, drzewo trudno przenieść, gdy jest zbyt ciężkie. Trzeba je odciążyć. I ja to właśnie robię, Gdyż trzeba z czegoś zrezygnować, by móc coś innego zacząć :D
A to ja Wam nie mówiłam? Moje drzewo jest przenośne :P Wystarczy spakować je do plecaka ^^




1 komentarz:

  1. W sumie to nie tyczy się jedynie przyjaźni, ludzie uważają często, że kopanie innych i wyrażanie krytyki to jedyna i najlepsza możliwość motywowania kogoś. A to straszny błąd D:

    OdpowiedzUsuń