środa, 13 marca 2013

Leży Panda na brzuchu i...

...puka się ołówkiem w czoło. Co ona może napisać o sobie... Myśli... myśli.... aż z tego myślenia wypuściła kubek z herbatą. Chyba zacznę od herbaty...


Zostałam otagowana w The Versatile Blogger - od Leesh, za który bardzo dziękuję ^^



A oto zasady:
  
- podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu 
- pokazać nagrodę "Versatile Blogger Award" u siebie na blogu 
- ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie
- nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują
- poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.


7 faktów o mnie?  No dobra, skoro miałam zacząć od herbaty:

1. Dwa dni dla mnie bez herbaty to udręka jakbym była na jakimś odwyku. Od dziecka piję codziennie herbatę, jest dla mnie takim samym uzależnieniem jak dla kawosza kawa... A właśnie... czy mnie w takim razie można nazwać herboszem? 

2. Jestem uczulona na truskawki, które notabene są jednym z moich ulubionych owoców... Wiecie jakie ja katusze przeżywam, gdy przechodzę przez targ w czasie sezonu na truskawki? Nie mówiąc już o tym, że od 13 roku życie pracuję sezonowo przy zbieraniu truskawek... przynajmniej ich nie podjadam, nie?

3. Jestem uczulona na słońce. Tak, można być na to uczulonym. Dlatego też w lecie przeważnie przesypiam cały dzień i zaczynam funkcjonować dopiero wieczorem. 

4. W dzieciństwie moim największym idolem był porucznik Columbo. Oglądałam z tatą wszystkie odcinki i w tamtym roku przeżywałam załamanie jak umarł aktor, który go grał.

5. W domu mam 3 koty, które są dziećmi mojej zmarłej już kotki, Lolity, jednego psa, który się do nas przybłąkał i królika, który jako najstarszy z tego towarzystwa ma wszystkich gdzieś :P

6. Mój drugi kierunek, czyli etnologię i antropologię kulturową studiuję przez przypadek :P Gdy miałam wybrać dla siebie drugi kierunek, to akurat leciał mi Grzegorz z Ciechowa- "Piejo kury, piejo", że przypomniałam sobie o rozmowie z jednym studentem etno i zaznaczyłam pod wpływem chwili, etnologię. Nie żałuję, ponieważ kocham swoje studia i nie wyobrażam sobie studiować teraz co innego. Stały sie moją pasją, którą chcę w przyszłości kontynuować. 

7. Skoro o piciu zaczęliśmy to o piciu skończymy: nie lubię pić kawy, ale za to uwielbiam zapach kawy. I chociaż powoli przyzwyczajam się do picie kawy to nadal ten smak mnie nie zachwyca, wolę zapach. A swoją pierwszą kawę wypiłam jak skończyłam 18 lat ponieważ mama nie pozwalałam nam pić kawy przed 18,  a ja się tego zakazu trzymałam. Jakoś nie żałuję bo mimo wszystko nie przepadam za kawą.

No to jest 7 faktów o mnie :P A te blogi, które chciałabym nominować już nominację dostały od innych (lub mnie nominowały :P ) więc nie będę im zawracać głowy :P 

No to tak na koniec:


3 komentarze:

  1. Cieszę się, ze sprawiłam Ci radość. Super się czytało te 7 faktów o Tobie. Czekam na nowe wpisy, bo uwielbiam czytać Twoje posty. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W koncu dodalam do obserwowanych :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisze tu by nie zaśmiecać Ci bloga. Zmieniłam adres z azja-orient-kultura.blogspot na felicjowo.blogspot.com . Teraz blog jest bardziej o mnie, nie tylko o Azji. Uprzedzam, to nie jest i nie będzie pamiętnik, nie mam cierpliwości do pisania takich rzeczy. Pozdrawiam i zapraszam do się :D

    OdpowiedzUsuń