piątek, 6 kwietnia 2012

W poszukiwaniu polskich

...słów, dziwnych azjatyckich utworów przywiało pandę na stronę z tłumaczeniami. Usiadła więc panda wygodnie na swojej gałęzi, oparła plecy o korę, laptopa położyła na kolanach i zaczęła serwować. Ach, jakie to miłe uczucie móc poserfować i przy okazji nie pomoczyć futerka :D  I tak nagle wpadł do tej pandowskiej główki pomysł by sprawdzić jak inni przetłumaczyli coś co ona także przetłumaczyła. Zaczęła więc od swojego ulubionego zespołu i po przeczytaniu kilku linijek... spadła z drzewa...


Czyli dziękuję wszystkim tym, którzy potrafią czytać. No serio ludzie? Jak już coś gdzieś umieszczacie to chociaż pod prawdziwym nickiem autora, a nie pod swoim... notka chociaż, że to nie jest wasze? Nie? Za trudne jest napisanie notki? No to ja przepraszam że wymagam od was niemożliwego... ech <wdech i wydech> Dobra już się uspokoiłam. O poszanowaniu czyjejś pracy będzie później, dziś z tej okazji, że się zbliżają święta (czyli darmowe jedzenie ^^) i krewni dla których musisz być miła ^^( i dlatego w sumie mam od mamy zakaz odzywania się przy stole XD ) to swoimi narzekaniami nie będę Was męczyć tylko informacją o nowej gałęzi na moim drzewie :D Tak, z moimi tłumaczeniami utworów azjatyckich :D Czemu to robię? Ponieważ chcę :P Ponieważ trzeba się dzielić pasją... ponieważ mam nadzieję, że drugim razem jak ktoś gdzieś będzie chciał umieścić moje tłumaczenie to mnie zapyta bo ja się serio zawsze zgadzam, ale po prostu chcę wiedzieć gdzie one lądują~~ I jeszcze jedno. Jeden z komentarzy pod jednym z moich filmików zawierał pytanie- O czym jest ten utwór bo ja nie rozumiem. To ja odpowiem tak: Jeśli chcesz wiedzieć o czym jest utwór to zapytaj autora bo tylko on jest ci w stanie na to odpowiedzieć. Ja jedynie mogę ci napisać o czym dla mnie jest ta piosenka ponieważ każdy człowiek patrzy na różne rzeczy w pewien sposób inaczej. Oczywiście większość naszych wyobrażeń jest kreowana przez ogół społeczeństwa w którym żyjemy, ale to na co Ty zwracasz większą uwagę jest już twoim indywidualnym sposobem patrzenia. Dlatego moje interpretacje utwór też będą :P Tak jakoś mnie naszło by się mimo wszystko z Wami tym podzielić. Poza tym chętnie poznam Wasze opinie :D 
No cóż, a nie mówiłam że dziś nie będzie narzekania ani obsmarowywanie innych :P 

Dlatego też: Najlepszego spędzania czasu świątecznego Wam życzę :D


A skoro to jest jajkowe święto to teledysk z jajkiem na poprawę humoru :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz